واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

ته دنیا کجاست؟

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۴ ب.ظ

ته دنیا کجاست؟

امروز توی اینستاگرام یکی این سوال پرسیده بود،برای اولین بار نوشتم:ته دنیا اونجاست که توی آینه به خودت نگاه میکنی و خودت نمیشناسی. برای من ته دنیا اونجا بود،وقتی بعد از اون روز .... به خودم توی آینه نگاه کردم؛انگار اندازه هزار سال پیر شده بودم و خودم نمیشناختم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۰
عارفه ...

نظرات  (۱)

دقیقاً، زندگی کردن بدون داشتن شناختی از خودمون، چقد بی معنی و بی هدفه! 

پاسخ:
برای آدمها این حس متفاوت و خیلی ها اصلا براشون مهم نیست این شناخت نداشته باشن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی