واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

سادیسم،جنون

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

نور    صدا   تصویر     حرکت...       .گارگردانها برای فیلم برداری صحنه ای این را می گویند یا من اینگونه دیده ام.اما سوال من در باره ذهن است در مورد تصویر برداری چشم مان است؟

ایا دوربینی وجود دارد که تصاویری به این وضوح که چشم مان می بیند را تصویر برداری کند؟؟فکر نمی کنم چنین چیزی ساخته شده باشد.خوب همه اینها را گفتم که به تصویر سازی ذهنی برسم.به نظر من ذهن ما بهتر از هر کارگردانی در این دنیا فیلم هایی می سازد که وضوح تصویرش فوقع العاده که چه عرض کنم بی نهایت بالاست.نمی دانم ذهن بقیه آدمهای این کره چگونه است ولی ذهن من اتفاقات رابا چنان وضوحی نمایش می دهد که حاضرم قسم بخورم که حتی در زمان اتفاق افتادن هم انقدر کیفیتشان بالا نبوده(به علت پرتی حواس و عدم تمرکز ذهن ماگاهی تصاویری را که می بینیم نگاه نمی کنیم یعنی مغز عکس العملی در برارشان از خود نشان نمی دهد)است.

وقتی ان اتفاق افتاد ذهنم تا چندین روز بعدش هم تمام اتفاقات افتاده را بهتر از هر پرده سینمایی نشان می داد طوری که هر بار حس می کردم همان لحظه ان اتفاق دوباره درحال افتادن است در واقع با این واکنش مغزی من بیشتر خودم را آزار می دادم و هر بار دوست داشتم مغزم را زیر پایم له کنم تا باور کنم اتفاقی نیفتاده است؛ولی خوب بعد آن چند روز بهتر شدم و الان فقط قسمت هایی از آن در ذهنم تکرار می کنم. یادم نمی آید که قبلا هم اینگونه بودم یا بعد از این اتفاق اینطور شده ام اما الان خیلی بدتر شده است طوری که بعضی از صحنه ها ممکن است صحنه یک فیلم یا یک اتفاق بی ربط آن قدر با وضوح در ذهنم مدام تکرار می شود که تا مرز جنون  پیش می روم.

خیلی خسته کننده است؛من واقعا از این وضعیت خسته شده ام.یک اتفاق که در عالم واقعیت یکبار افتاده است در ذهن من بیش از هزاران بار اتفاق می افتد و من می ترسم فرق بین واقعیت و خیال را فراموش کنم.

مغزم ورم کرده است.این حجم عظیم را من چگونه خالی کنم؟وای خدا..... .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۹
عارفه ...

نظرات  (۲)

۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۸ عارفه (بانوی دی ماه)
بهشون فکر نکن ..خیلی ساده است میدونی هرچی رو بعضی چیزا حساس بشی بدتر میشه:)
پاسخ:
فک نکردن بهشون سخته,ولی سعی میکنم انجامش بدم.
این از توانایی های مغزه .تا جایی که چیزی رو هم که وجود نداره به قول خودت به خوبی و با کیفیت عالی نمایش می ده...خیلی وقتها واقعا ازار دهنده میشه اگه نتونی کنترلش کنی...اون موقع شاید مغزت پر باشه و شلوغغ...تو این جور مواقع تنها راه حل اینه که سرت رو به دیوار بکوبی!!! :))
پاسخ:
خودمم این روزهاخیلی به این راه حل فکرمیکنم.این روزهابدترین توانایی ذهنم همینه,خسته شدم خیلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی