واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

فاز متر

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

کلا چند روزی است که تصمیم گرفته ام تغییر فاز دهم و محیطی شادی برای خودم بسازم .حالا این فاز شامل آهنگ هم می شود و حتی خیلی مهم است چون تمام آهنگهای من غمگین اند و باعث افسردگی می شوند به جز چند آهنگ.حالا اما نمی دانم مثلا کدام خواننده یا کدام آهنگ شاد است.که این یعنی معضل چون من هر خواننده ای را گوش نمی دهم و از نظر من هر آهنگی حتی اگر قرار است شاد باشد ارزش گوش کردن ندارد.

با این اوصاف فکر می کنم باید بروم ساسی مانکن و حسین تهی و امیر تتلو گوش کنم.چه شود.... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
عارفه ...

نظرات  (۱)

فکر می کنم امیر تتلو گزینه خوبی باشه... :]]
پاسخ:
شاید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی