واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

موزیک

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

از عادات بد یا شاید هم خوب من گیر دادن به یک آهنگ و گوش کردن اون به اندازه دویست یا سیصد بار هست .همه هم از این عادت من بدشون میاد از مریم خانم بگیر تا تک تک اعضای خانواده.

اما خوب کاریش نمی شه کرد ذهن من فقط با یه آهنگ خو می گیره و اروم می شه. یعنی  واقعا با شنیدنش حس خوبی پیدا می کنم حالا اگه ده دفعه پشت سر هم باشه باز اون حس خوب دارم اینه که من حتی بعضی از آهنگهای گوشیم تا حالا نشنیدم و چند وقت یکبار هم همه رو جز یکی دوتا حذف می کنم.حالا این آهنگی که این مدت بهش گوش می دم برام تکراری شده و دلم یک آهنگ جدید می خواد اما نمی دونم چی باشه و از کدوم خواننده.آهنگی که الان گوش می دم آهنگ پایانی فیلم حرفه ای یا لئون هست  اسم آهنگ  Shape of My Heart و خواننده اش هم sting به نظر من که خیلی قشنگه بخصوص اون تیکه ساز دهنیش(البته اگه در تشخیص ساز اشتباه نکنم).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۴
عارفه ...

نظرات  (۲)

وای عارفه تو این مدت همش این آهنگ رو گوش دادی؟!؟!؟!!!!!!!!!! خدا رحم کنه....
چند تا آهنگ شاد خودم دانلود کردم میام تو خوابگاه میذارمشون برات تو هی عربی بلرزون :]]
پاسخ:
دستت درد نکنه رقصیدن من مسخره میکنی؟!
نه من که نمی تونم مثل تو برقصم پس مسخره نمی کنم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی