واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

طغیان

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

بزرگترین سدی که هر کسی برای رسیدن به آرزوهاش در برابرش داره؛خودشِ.

چیزی که مانع میشه من طغیان نکنم،دیگران نیستن،کارهاشون حرفهاشون و حتی وجودشون نیست؛خودمم.

چه سد بزرگی هم هست.سر دیگران میشه شیره مالید و دورشون زد اما خودم چی؟! خودم کجا بفرستم دنبال نخود سیاه؟!

جالبه؛من از چیزی حرف میزنم که فقط میشه فکر و خیالش رو کرد و گرنه زندگی واقعی من که صحنه اکشن فیلمها نیست.

خوب بودن به چه دردی میخوره وقتی نمیتونی ازش استفاده کنی و عملا به هیچ دردی نمیخوره؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
عارفه ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی