واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

روز نوشت

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ب.ظ

چند روز گذشته حس میکنم زیاد حرف زدم،حرف زدن دوست ندارم.وقتی حرف میزنم یا بقیه حرف میزنن انگار همه چی ازم دوتر میشه.

چند روز گذشته بیشتر به فیلم دیدن و آشپزی و آهنگ گوش دادن گذشته.من آشپزی دوست ندارم اما مجبور بودم؛مامانم کمرش درد میکنه و عملا هیچ کاری نمیتونه انجام بده.من از این جور انجام دادن کارها بدم میاد.

فیلم دیدم چون حوصله حرف زدن بیشتر رو نداشتم و اینطوری از هر برخوردی سعی کردم جلو‌گیری کنم.

آهنگ‌گوش دادم تا ذهنم آروم بشه.

دیشب خواب عجیبی دیدم؛خیلی واقعی بنظر میومد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۹
عارفه ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی