واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

27 سالگی

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۱۳ ب.ظ

انگار همین دیروز23 سالم بود و اینجا از حسم نوشتم.چند روز دیگه27 سالم میشه و من نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت فقط از فک کردن بهش دلم میگیره.

این روزها بزرگترین سرگرمی من تماشا کردن فیلم.من بهش می گم فرار کردن از خودم.اما ادم مگه تا ابد می تونه از خودش فرار کنه و خودش نبینه.هر  روز تو آینه از خودت می پرسی این منم؟ دختری که اینجاست منم؟ می گذری و میری اما حسش ته قلبت.انگار یکی با ناخن ته دلت خراش می ده.

از مدرسه و همکارهام خسته ام دلم میخواد زودتر مدرسه تموم بشه و دیگه نبینمشون.(الان که خودندم به خودم گفتم چه خشن شدم).


عارفه نوشت: این روزها آهنگ in the mood for love گوش می دم.وقتی گوشش می دم به خودم میگم مگه آدمی که این ساخته چه حسی داشته؟ چیو تجربه کرده؟واقعا آدم باید به کجا برسه که این شاهکار درست کنه؟ منکه بهش میگم دمش گرم .هر دفعه که گوشش میدم واقعا لذت میبرم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
عارفه ...

27 سالگی

من

نظرات  (۳)

پیشاپیش 27سالگیتون مبارک 
پاسخ:
خیلی ممنونم🌷🌷

اون آهنگه که گفتی، منظورت همون آهنگ فیلمی که به همون نامه هست ؟ 

پاسخ:
درسته یه فیلم چینی به همین اسم.

اسم فیلمو شنیده بودم، اما ندیدمش، حتماً می بینمش در آینده 

پاسخ:
فیلمش واقعا قشنگه،البته سلیقه ای ولی من خیلی دوسش داشتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی