واحه ای در لحظه...

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

Net

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۶ ب.ظ

سلام آقای وزیر ارتباطات ده روز است که برای مصالح نظام کشور را از وجود اینترنت محروم کرده اید.آقای وزیر من یک معلم هستم،معلم کلاس اول و اینترنت یکی از ابزار اصلی کار من برای ارتباط با والدین شاگرانم است؛اما در ده روز گذشته به علت همان مصالحی که فقط شما از آنها اطلاع دارید ارتباط من با آنها قطع شده است.ده روز است که کیفیت کار من پایین آمده و توان من به تنهایی برای جبران این کمبود کافی نبوده است.آقای وزیر کمترین حق یک والدین آگاهی از نحوه آموزش فرزندش در مدرسه است و شما آن کمترین حق را از آنها گرفته اید،به بهانه مصالح نظام.آقای وزیر گناه آن شاگردی که از راه دور به مدرسه می آید و حالا با گرانی بنزین و گرانی کرایه های توان پرداخت پول سرویس را ندارد چیست؟گناه من معلم چیست که برای به روز کردن کارم از اینترنت استفاده میکنم ؟مصالح چه کسی با وجود اینترنت به خطر افتاده؟شما ؟یا مردم؟همین مردمی که در همین ده روز میلیاردها تومن ضرر کرده اند و طبق روال معمول کشور،کسی پاسخ گو نیست.آقای وزیر مصالح کشور چه کسانی هستند؟آقا زاده ها؟یا همین شاگردهای معمولی من؟آقای وزیر همین شاگردهای معمولی من هستند که آینده این کشور را خواهند ساخت،همین شاگردهای معمولی که در مدرسه کمترین امکانات را دارند و شما همان ها را نیز از ایشان گرفته اید چون مصالح نظام در خطر بوده است!آقای وزیر دفعه بعد که خواستید به مصالح کشور فکر کنید به شاگردهای معمولی من نیز فکر کنید.

نظرات  (۴)

کجایی که ببینی آقای وزیر هر روز ی سورپرایز جدید میاره واسمون، ماهواره و لباس فضانوردی ....

پاسخ:
آقای وزیر که ارادت زیادی به ما دارن.شما چکار می کنید با کرونا آقای nobady?

منم خیلی تحت تاثیر قرار گرفته کارم، عصرا که مجبور شدم شیفتامو کنسل کنم و مریض نبینم فعلاً با این شرایط، اما استرس اصلیم از پادگان رفتنِ اجباریمه، اینکه هر لحظه ممکنه اونجا ی نفر گرفتار بشه و همۀ مارو مبتلا کنه! 

پاسخ:
میشه بپرسم شغلتون چیه؟ما یه فامیل داریم یه سال سرباز الان از وقتی این بیماری شروع شده پادگان نمیره میگه فوقش چند ماه اضافه خدمت بگیرم بهتر از اینه که با کرونا بمیرم.

یه ساعت بعد😎:یادم اومد که یه خبر پخش کردن که تا دوماه دیگه تمامی اعزامی های جدید لغو شده.اگه سربازید که هیچی ولی اگه اعزامی جدید قرار باشید فعلا لغو شده.

من دندونپزشکم، الان ده ماهی هست که سربازم، و مجبورم صبح ها تو پادگان خدمت کنم تا بتونم پروانۀ مطب بگیرم،.. بخاطر همین که خیلی در ارتباطم با بیمارا، ریسک بالایی برای گرفتن دارم :((

پاسخ:
پس دیگه هیچی اگه سربازید، پس خیلی مواظب خودتون باشید اوضاع خیلی جدی و خطرناک.یکی از دوستای من توی مرکز بهداشت، خیلی بخاطرش استرس دارم الانم راستش نگران شدم برای شما مواظب خودتون باشید.

مرسی از لطف و توجهتون، امیدوارم همه با حداقل تلفات از این بحران عبور کنیم...

پاسخ:
واقعا امیدوارم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی